برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات هنرمندان شهرستان خاتم

یزدفردا "مسائل و مشکلات هنرمندان رشته های مختلف هنری خاتم با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل خانه هنرمندان این شهرستان بررسی شد .
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاتم ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاتم در این نشست با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های این شهرستان در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری بر حل مسائل و مشکلات هنرمندان این شهرستان تاکید کرد.
سید کاظم کمالیان با بیان اینکه متاسفانه بعد مسافت این شهرستان تا مرکز استان باعث شده تا این شهرستان به جایگاه واقعی خود نرسد خاطر نشان کرد : خوشبختانه وجود هنرمندانی خودجوش ، فعال و پیگیر و علاقمند از ویژگی های خوبی است که در این شهرستان مشاهده می شود.
وی هنرمندان را افرادی ظریف ، حساس ، خلاق و پرتلاش دانست و افزود : بایستی با استفاده از نیرو و توان بالای آنان در جهت توسعه فرهنگ و هنر این شهرستان قدم برداشت.
عدم حمایت مالی از انجمن های فرهنگی و هنری ، عدم برخورداری از مجتمع فرهنگی و هنری و سالن آمفی تئاتر و نداشتن وسیله نقلیه جهت ایاب و ذهاب هنرمندان از جمله مواردی که در این جلسه مطرح شد.


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا